Segmentering i praksis: Saxos data-drevne tilgang til personalisering af emails

Taler
Pernille Reinhold Larsen
Pernille Reinhold Larsen

Om dette oplæg

Som Danmarks største onlineboghandel og en af landets mestpopulære lyd- og bogstreamingapps er Saxo en markant vidensbank med indsigter idanskernes læse-, lytte- og købsvaner. Dataene bruger vi til at give læserne debedste anbefalinger og læse- og lytteoplevelser på tværs af egne og købtekanaler.

I sit oplæg til E-handelsdagen vil Pernille, CRM &Automation Specialist, komme med en række konkrete eksempler på, hvordandataene bliver brugt i arbejdet med at anbefale kunderne deres næstelæseoplevelse.

Få for eksempel indblik i, hvordan data bruges på e-mail,til at ramme kunderne med den bog, der matcher deres adfærd bedst – heltautomatisk.

Pernille vil også dele ud af både udfordringer og succeser iarbejdet med Saxos automation setup, som forhåbentlig kan inspirere til enrække do’s and don’ts.

Oplægget vil primært være relevant for folk, der arbejdermed personalisering og automation.

klar til en inspirerende dag?

98,6% af deltagerne i 2024 vil anbefale andre at deltage