Som Danmarks største onlineboghandel og en af landets mest populære lyd- og bogstreamingapps er Saxo en markant vidensbank med indsigter i danskernes læse-, lytte- og købsvaner. Dataene bruger vi til at give læserne de bedste anbefalinger og læse- og lytteoplevelser på tværs af egne og købte kanaler.
I sit oplæg til E-handelsdagen vil Pernille, CRM & Automation Specialist, komme med en række konkrete eksempler på, hvordan dataene bliver brugt i arbejdet med at anbefale kunderne deres næste læseoplevelse.
Få for eksempel indblik i, hvordan data bruges på e-mail, til at ramme kunderne med den bog, der matcher deres adfærd bedst – helt automatisk.
Pernille vil også dele ud af både udfordringer og succeser i arbejdet med Saxos automation setup, som forhåbentlig kan inspirere til en række do’s and don’ts.
Oplægget vil primært være relevant for folk, der arbejder med personalisering og automation.
Pernille har været hos Saxo siden 2021. Saxo er første gang hun befinder sig på kundesiden, hvor hun før har erfaring fra en lang række anerkendte bureauer som Ogilvy, OMG (Transact) og EssenceMediaCom.
Pernille er uddannet i Tværmedial Kommunikation og IT, og har dertil studeret Creative, Professional og Digital Writing i London.