Sådan har BEAUTYCOS skaleret deres forretning med lancering af otte nye markeder på én gang

Taler
Benjamin Birkholm
Benjamin Birkholm

Om dette oplæg

BEAUTYCOS er ikke bare en dansk omnichannel-kæde med et omfattende udvalg af skønhedsprodukter – de er også til stede i store dele af Europa med hele 15 webshops.

I dette oplæg tager Benjamin, Head of Ecommerce hos BEAUTYCOS, dig med "bag kulisserne" og deler virksomhedens rejse mod at udvide til otte nye markeder på én gang. Du vil få indsigt i, hvordan BEAUTYCOS har finpudset deres strategi ved først at lancere på enkelte markeder og lære af processen, inden de gik all-in med en storskala markedsudvidelse.
Hør om de praktiske erfaringer og de systemer, der har gjort det muligt at minimere time to market og samtidig holde omkostningerne nede – alt sammen med det mål at opnå hurtig og profitabel markedspenetrering.

Benjamin, som har været en del af BEAUTYCOS-teamet i over 12 år, har en stor erfaring indenfor Ecommerce på både strategisk, taktisk og operationelt niveau. Han deler sine bedste tips og tricks samt de learnings, der har været afgørende for virksomhedens succesfulde internationale ekspansion.

Dette oplæg er for dig, der vil lære, hvordan du skalerer din forretning effektivt og omkostningsbevidst til nye markeder.

klar til en inspirerende dag?

98,6% af deltagerne i 2024 vil anbefale andre at deltage