Hvordan overfører Danmarks største detailvirksomhed, Salling Group, deres succes fra de fysiske butikker til den digitale arena, når der skal jagtes topplaceringer på Google? I dette oplæg tager Cathrine dig med bag kulisserne og viser, hvordan SEO-strategi, procesoptimering og omnichannel-tilgange har løftet Salling Groups online tilstedeværelse.
Cathrine deler både de store succeser og de lærerige fiaskoer, så du kan tage konkrete tips og tricks med dig hjem. Uanset om du er SEO-specialist eller ny på området, vil du få værdifuld indsigt i, hvordan Salling Group arbejder strategisk og operationelt med SEO for at stå stærkt i et konkurrencepræget marked.
Cathrine er SEO Team Lead hos Salling Group. Teamet består af både SEO- og Content specialister, der arbejder strategisk og hands on med SEO samt leverer inspirerende indhold til Bilka.dk, Bilkatogo.dk, Føtex.dk og BR.dk. Med over 7 års erfaring i Salling Group, har Cathrine formået at udnytte sin baggrund fra indkøbssiden til e-commerce i opbygningen af deres inhouse SEO-team.
Salling Group er Danmarks største dagligvarekoncern med brands som føtex, Bilka, Netto, Salling stormagasiner og BR, samt butikker i både Danmark, Tyskland og Polen. Hver dag stræbes der efter at gøre hverdagen lettere og levere den bedste indkøbsoplevelse for kunderne – både i de fysiske butikker og online.