Paid Social som drivkraft: 3 do's and don'ts fra SHAPING NEW TOMORROW

Taler
Niclas Lippert
Niclas Lippert

Om dette oplæg

Niclas Lippert er Paid Social Lead hos SHAPING NEW TOMORROW. Tidligere har han arbejdet som Paid Social Specialist hos et af landets mest anerkendte Paid Social-bureauer, PL & Partners, og som Senior Growth Manager hos Goodiebox, før han blev en del af SHAPING NEW TOMORROW.

SHAPING NEW TOMORROW er et dansk tøjbrand med en vision om at skabe tøj, der forener komfort og stil. Siden opstarten har brandet ekspanderet til størstedelen af Europa og åbnet 12 fysiske butikker.

Oplægget vil fokusere på, hvordan SHAPING NEW TOMORROW bruger Paid Social i et større perspektiv og hvordan brandet arbejder strategisk for at fastholde sin styrke på hjemmemarkedet og vækste på nye markeder - med Paid Social som drivkraft.

  • Hvordan vedligeholder man brandets position på hjemmemarkedet?
  • Hvordan går man ind på et vækstmarked som Tyskland, hvor kendskabsgraden er lav?
  • Hvordan arbejder man med content for at sikre både høj volumen og kvalitet, samtidig med at man forbliver tro mod brandet?

Niclas deler også tre konkrete tips til at styrke din Paid Social-indsats og tre læringer om faldgruber, du bør undgå.

klar til en inspirerende dag?

98,6% af deltagerne i 2024 vil anbefale andre at deltage