Meta Ads anno 2026: Disse fem nøgleområder skal du have styr på

Taler
Marcus Steen
Marcus Steen

Om dette oplæg

Den tekniske barriere ved opsætning af Meta annoncer har aldrig været lavere. Alligevel har det aldrig været sværere at få stabil performance.

I dette oplæg får du et nørdet og hands-on deep-dive i fem aktuelle områder på Meta:

1. Incrementality og attribution. Forstå den reelle impact dine annoncer har på dit salg.

2. Creative strategy post Andromeda-opdateringen m. konkrete eksempler.

3. Hvorfor partnerships er det nye, mest skalerbare content-format.

4. Sådan nailer du lead ads på Meta (med template til at regne max cost per. lead)

5. Brand-kampagner på Meta. Lær at gøre det korrekt og undgå at begå de klassiske fejl.

Oplægget er for dig der:

Har en teknisk forståelse for Meta Ads og ønsker at tilegne dig viden, du kan gå direkte hjem og implementere i din egen annoncering.

Forvent et konkret og nørdet oplæg, hvor det faglige niveau kommer til at være højt. Der vil være konkrete eksempler fra en række e-commerce virksomheder.

Marcus Steen har arbejdet med paid social de sidste 6 år og håndterer ene mand over 130 millioner i årligt budget.

klar til en inspirerende dag?

97,4% af deltagerne de seneste 4 år vil anbefale andre at deltage