Den tekniske barriere ved opsætning af Meta annoncer har aldrig været lavere. Alligevel har det aldrig været sværere at få stabil performance.
I dette oplæg får du et nørdet og hands-on deep-dive i fem aktuelle områder på Meta:
1. Incrementality og attribution. Forstå den reelle impact dine annoncer har på dit salg.
2. Creative strategy post Andromeda-opdateringen m. konkrete eksempler.
3. Hvorfor partnerships er det nye, mest skalerbare content-format.
4. Sådan nailer du lead ads på Meta (med template til at regne max cost per. lead)
5. Brand-kampagner på Meta. Lær at gøre det korrekt og undgå at begå de klassiske fejl.
Oplægget er for dig der:
Har en teknisk forståelse for Meta Ads og ønsker at tilegne dig viden, du kan gå direkte hjem og implementere i din egen annoncering.
Forvent et konkret og nørdet oplæg, hvor det faglige niveau kommer til at være højt. Der vil være konkrete eksempler fra en række e-commerce virksomheder.
Marcus Steen har arbejdet med paid social de sidste 6 år og håndterer ene mand over 130 millioner i årligt budget.