Hos Søstrene Grene er vi altid i beta - sådan tester vi os til digital vækst

Taler
René Tingskov & Frederik Damgård Andersen
René Tingskov & Frederik Damgård Andersen

Om dette oplæg

Hos Søstrene Grene lever vi efter mantraet “Always in Beta”. Vi bilder aldrig os selv ind at vi har fundet den hellige gral. Skal du være Danmarksmester i digital markedsføring, kræver det hård træning og konstant udvikling. Derfor arbejder vi konsekvent med et test & learn-mindset: mindst én test skal altid være kørende, tester vi ikke, går vi glip af nødvendig læring. Kom med bag kulissen og hør, hvordan vi træner hele året frem mod det afgørende slag i Q4 og julehandlen. Vi går i præsentationen gennem 4 konkrete og meget aktuelle tests; En omkring et nyt branding produkt (Meta sorroundsound), brug af User Generated Content (UGC), Location marketing (Uberall) og endeligt hvordan vi køber medier pba. Predicted Customer Lifetime Value.

Søstrene Grene er en dansk butikskæde, der siden 1973 har skabt en unik og inspirerende indkøbsoplevelse. Kæden tæller i dag over 350 butikker i 16 europæiske lande. Med strategien Experience Like No Other har Søstrene Grene siden webshop-lanceringen i 2020 accelereret digitaliseringen, så kunder nu også kan handle online og via app

klar til en inspirerende dag?

97,4% af deltagerne de seneste 4 år vil anbefale andre at deltage