Performance Max (også kaldet PMax) kan være en ekstremt effektiv kampagnetype, og en stor omsætningsdriver for mange webshops. Det er dog samtidig også en kampagnetype hvor du som annoncør, ikke overraskende, overlader meget af kontrollen til Google.
Har du derfor 100% styr på hvad PMax er for en størrelse? Hvis ikke, så ligger der en masse uforløst potentiale i dit setup, som vil kunne mærkes på bundlinjen hvis det bliver forløst!
I dette oplæg vil Peter Agerholm, Paid Search Specialist hos hummel, dele sine unikke indsigter i hvordan hummel har bevæget sig fra et reaktivt til et mere proaktivt Performance Max setup, hvor historisk performance data og førstepartsdata er et altafgørende “makkerpar” i at skabe resultater.
- Indsigt i hummels eget pointsystem til PMax/Google Shopping, baseret på
internt produktdata og førstepartsdata.
- Konkrete tips til hvordan du kan udnytte ovennævnte data bedst muligt i
PMax/Google Shopping (berigelse af produktfeed, skærpet målretning m.fl.)
- Konkrete tips til hvordan du selv kan implementere et proaktivt PMax setup.
Peter Agerholm har +10 års erfaring inden for Google Ads, primært fra bureaubranchen, og har gennem årene hjulpet blandt andre Lego, Danfoss, Tøjeksperten og Ole Lynggaard med deres Google Ads setup.
hummel A/S er et dansk sportsbrand med hovedsæde i Århus, der sælger sports- og hverdagstøj til både børn og voksne i mere end 19 markeder. Firmaet har siden 1923 været kendt for sine ikoniske “vinkler”, og sponsorerer i dag klubber som Real Betis, Werder Bremen, FC Köln, Brøndby IF m.fl. - og naturligvis det danske fodboldlandshold!