Case: Aarstiderne - Erfaring fra Aarstidernes succesfulde rejse i grønne måltider og dagligvarer

Taler
Philip Thestrup
Philip Thestrup

Om dette oplæg

På konferencen vil Philip Thestrup tage os med på en rejse gennem Aarstiderne's bemærkelsesværdige 25-årige udvikling set fra e-handelens og et abonnements perspektiv. Aarstiderne, som startede som en lille økologisk leverandør af frugt- og grøntsagskasser, har gennem årene vokset sig til en af de mest markante spillere inden for måltidskasser & dagligvarer og inspireret danskerne til at spise flere grønne måltider.

Philip vil dele unikke indsigter i, hvordan Aarstiderne har formået at opbygge og vedligeholde en loyal kundebase, udnytte e-handels muligheder og navigere i de skiftende markedstendenser og konstant tilpasse deres forretningsmodel for at forblive relevante.

Philip Thestrup har en baggrund som cand. merc og har de sidste mere end 10 år været direktør og partner i Aarstiderne med ansvar for de kommercielle aktiviteter

klar til en inspirerende dag?

98,6% af deltagerne i 2024 vil anbefale andre at deltage