Avanceret Tracking: Mine 15 bedste tracking hacks

Taler
Lars Friis
Lars Friis

Om dette oplæg

Hvis din tracking spiller og er 100 % optimeret er det en konkurrencemæssig fordel, men hvis den er forældet og fuld af fejl, kan det være et benspænd for hele dit “maskineri”.

Dårlig tracking kan få Google Ads til at byde forkert og begrænse dit spend, Meta rammer de forkerte målgrupper, og dine e-mail-automations går i stå …

… og det er du simpelthen nødt til at få styr på her i 2026!

Nu tænker du sikkert: “Men jeg er jo ikke udvikler, og det lyder mega teknisk!”

Bare rolig – jeg hjælper dig med at forstå de vigtigste udfordringer og kommer med konkrete (og let forståelige) løsningsforslag, så du selv kan fikse det eller give en god opgavebeskrivelse til dit tekniske bagland, når du kommer hjem.

Og så vil du (forhåbentlig) få en åbenbaring om, at tracking kan blive super præcist og blive til at stole på selvom Apple og alle de andre forsøger at spænde ben for os.

Vi skal bl.a. snakke om:

1. Giv Google Ads og Meta algoritmerne det ultimativt bedste datagrundlag.
2. Udnyt de nyeste muligheder indenfor server-side tracking.
3. Øg din datakvalitet og undgå udfald med overvågning og alarmer.
4. Lær at fejlsøge som en prof via genafspilning af data fra kunderne.
5. Noget nyt og sejt, som ikke fandtes, da programmet blev lavet.

Oplægget er konkret. Det giver dig en beskrivelse af problematikkerne og en forståelse af, hvordan du (eller dine udviklere) rent praktisk løser dem.

Oplægget er for dig der:
Arbejder med Google Ads, Meta Annoncering eller E-mail automations og ønsker at forbedre performance via bedre data.

Oplægget er IKKE for dig der:
Vil høre noget om analyser og rapporter.

Om Lars Friis
Lars Friis er landets førende tracking-specialist og arbejder som freelancer for nogle af de største webshops i Danmark

klar til en inspirerende dag?

97,4% af deltagerne de seneste 4 år vil anbefale andre at deltage