70% af al trafik til webshops kommer via mobilen, og for de fleste webshops vil det skabe udfordringer!
Én ny analyse fra Contentsquare, baseret på mere end 200 mia. sidevisninger viser, at brugerne der tilgår en webshop via mobilen:
…i forhold til desktop!
Det har konsekvenser for din digitale bundlinje, og stiller krav til større forståelse af brugernes digitale adfærd og krav, ikke kun i din webshop, men også alle andre digitale kontaktpunkter på brugernes digitale kunderejser, som eks. SOME, nyhedsbreve, Google, etc.
På foredraget vil Peter dykke ned i, hvordan man effektivt kan mappe og optimere digitale kunderejser, med fokus på det mobile medie – og med masser af operationelle cases!
Til foredraget vil du få indsigt i:
Peter Schjødt, Plead
Siden 2010 har Peter Schjødt hjulpet virksomheder som LEGO, Telenor, Danske Bank, Movia, Alzheimer Foreningen, Anders Matthesen og mange flere med at kortlægge digitale kunderejser og generel digitalisering, med udgangspunkt i mobilen!